Op de hoogte blijven?

Wist u dat uw browser verouderd is?

Om de best mogelijke gebruikerservaring van onze website te krijgen raden wij u aan om uw browser te upgraden naar een nieuwere versie of een andere browser. Klik op de upgrade button om naar de download pagina te gaan.

Upgrade hier uw browser
Ga verder op eigen risico

Er is iets misgegaan met het bestellen van mijn tickets, wat moet ik doen?

Als u uw tickets niet spoedig ontvangt in uw inbox na het bestellen van uw kaarten, kan het zijn dat ze in de ongewenste e-mail of spam box terecht zijn gekomen. Indien u ze daar ook niet heeft ontvangen kan het zijn dat de u de betaling niet helemaal heeft afgerond, of dat u per ongeluk uw e-mailadres verkeerd heeft ingevuld.

Wanneer u problemen ondervindt bij een eigen evenement van het Openluchttheater kunt u contact opnemen met YourTicketProvider, zij verzorgen de ticket-service.

E-mail: info@yourticketprovider.nl
Tel: +31 (0)30 2040258
Whatsapp: +31 (0)616396695 (op werkdagen tussen 9 en 5).

Voor vragen over tickets van evenementen van Metropool Open Air kunt u terecht bij metropool.nl