Staying informed?

Wist u dat uw browser verouderd is?

Om de best mogelijke gebruikerservaring van onze website te krijgen raden wij u aan om uw browser te upgraden naar een nieuwere versie of een andere browser. Klik op de upgrade button om naar de download pagina te gaan.

Upgrade hier uw browser
Ga verder op eigen risico

Something went wrong while ordering tickets, what should I do?

Als u uw tickets niet spoedig ontvangt in uw inbox na het bestellen van uw kaarten, kan het zijn dat ze in de ongewenste e-mail of spam box terecht zijn gekomen. Indien u ze daar ook niet heeft ontvangen kan het zijn dat de u de betaling niet helemaal heeft afgerond, of dat u per ongeluk uw e-mailadres verkeerd heeft ingevuld. Have you bought tickets but have not received them yet?

Wanneer u problemen ondervindt bij een eigen evenement van het Openluchttheater kunt u contact opnemen met YourTicketProvider, zij verzorgen de ticket-service.

Email: info@yourticketprovider.nl
Tel: +31 (0)30 2040258
Whatsapp: +31 (0)616396695 (on weekdays from 9 a.m. to 5 p.m.).

For enquiries concerning tickets of events organised by Metropool Open Air, please visit metropool.nl